Jan 12, 2011

YES, THE WORLD IS CHANGING [ part II ]

Time : 0841
Date : 12 January 2011
Location : PC abang aku...



Aku ingatkan dah setel...tp ada lagi?
disebabkan kawan2 punya pasai so aku buat gak laa...
yg ni berkaitan dgn last entry post...



Based on questions answered before, how can you describe yourself? :

1. Ya, saya dah berubah...bukan dunia ja berubah...saya paham...
2. Aim & target saya cepat berubah...saya ni x istiqamah...x konsisten...
3. Saya dah dok kat banyak tempat spenjang 15 taun tu...dah jumpa byk ragam manusia...
4. Walaupun ada yg berubah, tp ada gak yg saya tak berubah...
5. Tak kira apa yang bverubah pon, aku tetap aku...so?


What can you comment on this questionnaires ?

1. Panjang sangat...
2. Soalan ulang2...
3. Bagi laa Orang Bagi Jawapan Yang Sama... Haki Individu Kan...
4. Buat laa soalan best2 sket oii...


What can you comment on your answers ?

1. Aku dah cuba jawab sejujur mungkin...dah xleh lagi jujur dari ni...
2. Aku terpaksa imagine yg aku ni hidup di tahun2 dalam soalan ni just sbb nk jawab soalan...
3. Walaupun honest, ada beberapa perkara aku still kena rahsia...contohnya besday aku...
4. Walaupun honest, aku terpaksa encrypt beberapa perkara untuk tidak memalukan pihak2 terbabit...


Who do you want this questionnaire to be answered ?


sapa2 pon xpa aihh...bukan aku kesah...

No comments: