Feb 6, 2009

Should I Or Should I Not ??

Time : 1849
Date : 06 February 2009
Location : Somewhere Anywhere

Bosan la arini...
sumpah sangat bosan...
xdak apa nak wat dan masa rasa lambat sangat...
susah la cmni...
ada keja susah xdak keja pon susah...
pelik tapi benar...

berbalik kepada title post ni...
arini dah pon 6/2...
which means lg semggu kalo ikut plan dgn wan aritu ckp nk turun ipoh...
tp aku mcm malas pon ada...
bkn apa...
aku dah byk cuti kalo nk banding dgn toque n achong...
xkan nk tambah cuti lg kot..
kalo cmtu mmg xdak beza la dgn dok ipoh dlu...
problem duit lg...
wpun dah dpt elaun tp bkn maksudnya nk enjoy kan...
nk gak saving in case sesak2 nnt...
pastu toque pon ada gak ckp aritu...
"kita dah nk abis praktikal...
baek kita turun ipoh lps abis praktikal nnt je...
xde la kacau time keje sume org..."

lbey kurang cmtu la ayat dia...
pikir2 balik btol gak kan...
watpa susah2 nk turun ipoh skrg...
nnt2 pon bleh turun ipoh or lepak mana2 ramai2...
lagi la lama bleh lepak...
dah tu xdak sapa bleh kaco lak...
ok hapa cmtu...

pastu pasal duit lak...
aku dah la tgh saving nak beli gitar baru...(fewwitt~~)
sblm org laen bahan baek aku bahan diri aku dulu...hahahahaha !!~
so disebabkan plan tu aku dah terlari bajet la...
bajet suma skali dlm RM1000+ gak kot...
paling cikai la tu...
malas nk beli yg elok2...
aku bukan la power pon...
cukup la gitar ja yg elok...
yg amp suma tu amik yg bodo2 sudah...

so skrg ni aku bleh dikira dlm dilema gak la ni...
confused xtau nk pilih yg mana...
should i go back ipoh?
or should i spend my money on one of the things that i desired most?
hmm...

2 comments:

Liyana said...

MILO GITAR BARU!!!
MILO GITAR BARU!!!
MILO GITAR BARU!!!
MILO GITAR BARU!!!
MILO GITAR BARU!!!
MILO GITAR BARU!!!
MILO GITAR BARU!!!
MILO GITAR BARU!!!
MILO GITAR BARU!!!

Baybee Laydee said...

milo xda chatbox
nk gosip xley
nk bahan xley
nk hentam pn xley!
hahaha
link punye rename xley bla!
hahaha