Oct 5, 2008

A New Beginning To A New End

Huh...
rasanya dah agak lama aku x mengarang apa2...
apatah lagi nak update blog...
last aku mengarang pon kat buletin myspace tarikh 21 Jun 2008...
last update blog aku pon tarikh 8 April 2006...
very2 lama isn't it?

by the way...
blog aku ni xdak apa2 yang best pon...
so xyah la susah2 diri nak baca post2 aku yang tah apa2 lagi ni...
aku ada sediakan list blog member2 aku...
tu pon kalau nak tengok blog2 yang best laa...
blog aku yang baru ni maybe aku akan slalu aku update kot...
tgk keadaan dulu laa...
x brani janji lagi...

Why Am I Blogging ??
honestly, aku xtau motif sebenar aku blogging ni...
Toque la ni menghasut aku...
xmau kena bahan sorang2 la tu...
nak aku pon kena bahan skali la tu...
xpa2, member punya pasal aku relakan saja... (Waahhh !!)

Tapi kan...
pikir2 balik ok gak what blogging ni...
aku assume blog aku ni akan jadi macam E-Diary aku la...
al-maklum la org x penah tulis diary la katakan...

Pukul 9 mlm tadi member baek aku (Nik Fakhrul Sofwan Nik Hussin) mai raya kt rumah aku...
banyak hal yg kami sembangkan...
most of the topics are about the past...
dalam sembang2 tu baru aku perasan yang aku dah lupa kebanyakan hal2 penting...
(biasa la...dah tua la katakan...)
tu baru 5 tahun tinggal zaman skolah beb...
kalau 15 tahun camna?
50 tahun lagi lak?

Almost everything time skolah rendah aku dah pon aku lupa...
time skolah menengah pon dah banyak aku lupa...
sisa memori aku skrg ni tinggal kt uitm & kptm ipoh ja...
disebabkan aku dah agak nyanyuk camni...
adalah lebih baek kiranya aku start tulih something to remind me later...
ya la kan...
takut lupa lagi hal2 penting...
that's why lah bila toque HASUT aku wat blog ni aku tros blogging...

Tapi, blog kali ni still sama macam dulu dalam beberapa aspek...
still akan jd tempat luahan pemikiran aku yang bengong ni...
tapi kali ni xkan ada luahan perasaan macam dulu...
which means xdak la posting yang emo2 macam dulu tu...
yang lepas tu biar la lepas kan...
tutup buku lama buka buku baru...

Sudah2 la tu...
dah banyak sangat aku tulih utk 1st post ni...

Wasalam...



Your Untrusted,
~ Evil Genius ~

No comments: